niedziela, 14 lipca 2019

#009

Pierwszy obóz za mną, a ja... Schudłam.

I jestem z tego dumna, ale muszę się pilnować by nie przytyć.

W ciągu 15 dni schudłam jakieś 5kg. Nie mam pojęcia dlaczeg, ale nawet po mnie to widać.

Moja dieta wyglądała następująco:

Śniadanie - hebrata z cukrem, ogórek, pomidor, sałata

przekąska - brak

Obiad: Gotowane ziemniaki, surówka

podwieczorek: 40g czipsów

kolacja - brak lub bułka


I jedząc w taki mniej więcej sposób mi się schudło. Ave obozy, magiczne kolonie gdzie dużo się chodzi i jest się chudszym. I naprawdę jestem szczęśłiwa, ale wiem, że to jeszcze nie to i że muszę schudnąć więcej. Musze się postarać. Tym co muszę zrobić jest utrzymanie tej diety i jakoś to pójdzie.






3 komentarze:

  1. Łał gratuluję kochana! Nawet nie wiedziałam że można tyle schudnąć w tak krótkim czasie:o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zazdroszczę ci, że schudłaś :D Cudownie!
    https://mojeodzywianie.home.blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Usunięto mi bloga więc zapraszam na nowego :( https://warforfuture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

#012

Jestem z powrotem. Może zacznę od początku. Mało jem. Bardzo mało jem. Bywają dni, w których moim jedynym posiłkiem jest zupka w kubku (6...